KONTAKT OS

 
 
 
 

Kundeservice


Vi driver vores virksomhed baseret på god service. Det vigtigste for os er, at du er tilfreds - og gerne efterlades med en wau følelse, lige meget om det er en simpel helium ballon eller oppytning til hele dit event!

Vi tror på at kommunikation er key, om det er personligt, via mail eller måske over telefon, så er det vigtigt for os at du føler dig hørt og imødekommet.

Har du en udfordring eller synes du der er noget vi kan gøre bedre, så ræk endelig ud. Vi elsker feedback og gør vores bedste for hele tiden at blive bedre og dygtigere til vores arbejde.

Handelsbetingelser


Generelle oplysninger 


Hey Events v/ Onia Group
Cvr: 34843910

Tvedvej 198

5700 Svendborg


Priser og betaling

Når du køber/lejer varer hos Hey Events, godkender du vores handelsbetingelser, som du derfor bør læse igennem inden du foretager et køb. Desuden sender vi altid en kontrakt, som både du og Hey Events skriver under på, og som efterfølgende er bindende ved Dansk lovgivning. Hos Hey Events modtager vi følgende betalings kort/metoder Visa, Mastercard og mobil betaling via MobilePay. Alle priser er opgjort i danske kroner inkl. moms. Du opkræves depositum ved dit køb, som varierer alt efter hvad du har købt og hvornår du skal bruge det. Vi benytter SSL- protokol (Secure Sockets Laver), en teknologi der krypterer de data der sendes mellem server og kunden, hvilket betyder at den ikke kan overvåget eller manipuleres af en tredje part. 


Grundet de uforudsigelige omstændigheder i forbindelse med COVID-19, kan vi nu tilbyde alle vores kunder 100% refundering eller omkostningsfri flytning af eventet, hvis eventet er aflyst eller rykket på baggrund af COVID-19 (mod bevis af aflysning).


Levering
Hey Events special designer og fremstiller de fleste varer efter kunden særlige øsnker og du kan derfor i visse perioder opleve en længere leverings tid på dine specielt designede varer, i disse tilfælde oplyses kunden altid herom.


Ansvar
Når vareren er sat op og klar til overlevering, gennemgår Hey Events altid varen og kunden skal derved tage ansvar for overleveringen.

Skulle varerne blive beskadiget under brug, kan Hey Events beholde dele af- eller hele depositumet som erstatning.


Databehandling
Vi benytter SSL- protokol (Secure Sockets Laver), en teknologi der krypterer de data der sendes mellem server og kunden, hvilket betyder at den ikke kan overvåget eller manipuleres af en tredje part. 

Vi værner om dit privatliv og dine oplysninger personlige oplysninger videregivet ikke til trejdepart.


Klagemuligheder
Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til hey@heyevents.dk

Skulle det ikke lykkedes os at finde en løsning, kan en klage over en varer eller service der er købt hos os indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby. Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Klage indgives her: http://ec.europa.eu/odr.
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mailadresse hey@heyevents.dk på din sag.


Kontakt
Marie Baagøe 
Stifter og CEO 
Tlf: 27606648 
Mail: hey@heyevents.dk